För vårt områdes bästa

Skapad tisdag 4 apr 2023, 08:19 av Dahl, Fbv 42c


tisdag 4 apr 2023, 08:19
Styrelsen som avgick mars-22 hade många års erfarenhet av hur en samfällighet styrs av lagar och regler och även kunskap kring praktiska ting i vårt område.
Nu behöver all denna samlade kunskap överföras till nya styrelsen under året - och kanske även dokumenteras för kommande styrelser i samfälligheten.
Det är ett betydelsefullt arbete att ge nya möjlighet att göra ett fortsatt bra arbete för vårt områdes bästa.
tisdag 4 apr 2023, 11:53
Jag kan inget annat än att hålla med.
Jag kan tala för min egen del och säga att den enda anledningen till att jag är engagerad i styrelsen är för att jag bryr mig och trivs i området. Jag vill att det ska bli så bra som möjligt för alla oss som bor här och att våra gemensamma medel förvaltas på rätt sätt. Jag är rätt ny i detta och har mycket kvar att lära men jag gör mitt bästa. Jag vill inte att vi ska sitta utan styrelse. Detta skulle medföra stora ökade kostnader för samfälligheten vilket skulle påverka oss medlemmar negativt.
Jag hoppas att vi alla kan jobba tillsammans och hjälpas åt för att hålla vårt område fint och fungerande för framtiden.
Mvh Elias
söndag 9 apr 2023, 13:56
Jag håller med. Den gamla styrelsen ska vara stolta över det arbete de lagt ner och all erfarenhet och kunskap de fått med sig. Dela gärna med er till de nya. Vi vill ju alla bo i ett trivsamt område och alla tjänar på detta.
  Den här webbplatsen använder cookies för att alla funktioner och tjänster ska fungera, samt förbättra användarvänligheten.